Ben & Jerry's och lite av varje

Sitter med, inte en kaffekopp utan ett glas med blåbärssoppa. Frukost på förkylningsvis.
Jag tror seriöst inte att jag kommer bli frisk igen. Jag är så trött på denna jävla sjuka nu som bara förstör alla planer och allting. Men det är väl bara att bita ihop i guess men blir något bättre blir nästa grej värre. När jag äntligen vart feberfri så vart hostan outhärdlig osv.

Men men, nu är bilen såld också. Känns gött men sorgligt. Jag gillade ju verkligen den där bilen, den var så söt och så härlig att köra men nu fick det bli såhär. Jag har lite panik bara (inte så lite heller för jag vågar fan inte gå genom hela stan mitt i natten) över hur jag ska kunna ta mig till praktiken nästa vecka om vi inte hinner fixa en ny bil tills dess. Finns ju ingen man kan låna bil av heller så det är ju lite knepigt, men det får lösa sig. Som jag känner nu så är jag fan inte ens säker längre på om jag kommer vara frisk tills på måndag ens.

Just nu sitter Kevin och tatuerar sig. Jävla jävel jag vill ju också ju ^^. Och jag ville följa med men där förstör sjukan återigen för mig. Jag måste fan boka tattoo-tid snart. Ska ju ha Ebba någonstans bland annat. Men vi kan ju inte direkt tatuera oss samtidigt, det skulle kosta lite för mycket va.

Jaja, jag är så opepp just nu på allt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Soffan under en filt med en film på tror jag det får bli. Men inte har vi nån mat hemma och inget godis eller fika eller nånting gott (jo varma koppen) och det är ju inge kul. Jag vill ha en stor jävla Ben & Jerry's (cookie dough eller half baked, dom är ju lätt godast <3)

det skulle vara det ultimata idag. *suckar*

Ah well. Ha en bra dag folk

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback