Studentklänning

Åhh jösses jag måste verkligen hitta en jävla studentklänning nu. Alltså jag vet ju hur den ska se ut men jag vet fan inte vart den finns. Jag blir galen. Jag har bara hittat några som kaaaanske skulle funka fast man ångrar sig liksom när man kollar på dom en stund och tänker fast neeeee... Så jag vettefan. Börjar ju bli lite bråttom nu nästan.

Idag var jag hos Herr Tilly och kom igång med vårt projektarbete. Eller ja, rapporten, själva arbetet har vi redan gjort ju :) Så nu har vi fördelat arbetet och börjat ordentligt så det känns ju gött.

Imorrn ska vi ha möte med rektorn och den där läraren. Får väl se hur det går. Jag har mina aningar kan man väl säga... Tippar på att det kommer sluta med att hon inte lyssnar på oss i alla fall och att det inte finns någon som man kan ersätta henne med och så kommer alla få ig i det ämnet och så blir det bajs av allt. Men vi får väl se.

Neee fan det blir mest svammel det här nu ska jag käka.


Püsshej

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback