Promenad

Såhär kan en promenad på Abbortjärn i F-haga se ut (ja abbortjärn, is är kul) :)






Idag är jag nästan frisk. Jag och Kevin hälsade på F en sväng nu på eftermiddan. Sen stack vi hem och köpte pizza och scheisse vad gott det var! Nu börjar jag dock känna att en migränattack är påväg. Hoppas på att jag inte har migrän imorrn när jag vaknar då det är praktikvecka. Har jag migrän är det kört för då kan jag varken köra lastbil eller jobba fysiskt så då kan jag helt enkelt inte gå alls och det känns ju lagom pissigt när jag väl nästan är frisk. Jag önskar så att det fanns något botemedel mot migrän, alltså jag har ju tabletter som funkar men dom får jag ju inte köra på och dom blir jag ju i princip helt borta av men det är ju såklart bättre än att ha migrän. Men jag önskar så att det fanns något som kunde bota det för gott liksom. För det är ett jävla helvete att ha faktiskt.
Nu blir det slöa i soffan.
Pösshäjj

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback