Nattliga rutinen

Mja, nu när Kevin jobbat natt och jag inte behöver upp tidigt så har jag fått någon form av rutin på vilka program jag kollar på. Alltså tv 11 räcker bra för mig just på nätterna.
Kevin går till jobbet tolv.
00.00 Cheaters - Sånt jäkla kul tidsfördriv, riktigt underhållande fast jag egentligen tycker själva grejen är ganska fånig. Men ändå ruskigt underhållande!
01.00 Big Brother - Försöker strunta i att titta på det vid 22.00 så jag har något att göra när Kevin gått.
02.00 Tool Academy - Såååååååå kasst så det blir såååååååå kul. Älskar såna här kassa amerikanska skitserier där folk skämmer ut sig och bråkar, slåss och bölar. Speciellt mitt i natten när man är övertrött och kan skratta åt allt.

Så där har ni den. Min nattliga tv-rutin. Spännande va?
Nej inte direkt, men nu återgår jag till tvn så ses vi imorrn istället!

Natti natti!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback