Klänning

Yes då har jag äntligen hittat vad jag ska ha på mig på studenten och beställt klänningen. Tänker dock inte visa er än, ni får se när det är dags.
Känns sjukt skönt att äntligen ha hittat exakt vad jag ville ha, för jag har ju hela tiden vetat hur den skulle se ut och så men det dumma med att veta vad man vill ha (i klädväg) är att det ofta inte ens finns. Men nu har jag hittat den! Och den är absolut inte vit kan jag ju tala om. Förstår inte poängen med att det ska vara vita klänningar på studenten, för visst, vill man ha en vit klänning så ska man ju självklart ha det, men jag tänker då fan inte ha det för jag vill inte det :D Vad är det för fel på alla andra färger?
Haha och nu sitter ni och gissar vilken färg jag ska ha.
Eller inte, nog inte så många fler än jag som bryr sig om vilken klänning jag ska ha. Men lika glad för det är jag, för nu har jag beställt den!

Nu, mat!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback