Fredag då

Jahopp då var det bara att återgå till att bli deprimerad. Förbannade jävla bajssnö vad jag bara vill spy på den. Det är ju för helvete snart april. om den inte smält bort tills imorrn tänker jag bannemej personligen gå ut och sparka bort den eller nåt.

Hmm, ahh well nu är det i alla fall helg. Gött måste jag säga. Var lagom jobbigt på praktiken idag med all snö (okej det gick rätt bra så det var inte farligt alls men jag hatar snön) men så fick vi sluta tidigare idag till och med så det var ju riktigt najs. Bara det att huvudvärken jag fick runt lunch såklart övergick i migrän (såklart, varför skulle jag få slippa ha det?? -.-) så det var ju bara att ta en tablett och lägga sig några timmar när man kom hem. Inte speciellt kul men nu är det peppar peppar borta.

Nu kom Herr Kärring hit också och kidnappade Kevin med sig till systemet och affären. Men då Kevin inte fick vara ledig inatt (baaaaaaajs na) så får öl bli imorrn och film och god mat bli idag. Men imorrn blir det öl och vin och trevligt sällskap och grejs. Najsigt.

Nu ska jag hoppa in i en efterlängtad dusch, sen ska disken få sig en omgång också.

Bajbaj

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback