Flyttad fest

Yes, det var ju meningen att vi skulle ha haft fest hos oss i helgen för Kärring. Han fyller nämligen år imorrn så vi hade tänkt fira honom här i helgen. Men nu ringde jag till honom och kraxade fram hur sjuk jag är och vi kom fram till att det nog är smartast att flytta fram det en helg. Trist men så får det bli. Det är ju inte så kul att ha fest hemma när man nyss vart sjuk (jag utgår från att jag är i princip "nyfrisk" till helgen) för hostan lär inte försvinna helt tills dess och inte allt snor heller och det är inte så kul när alla vill festa loss och ha kul medan man själv vill mysa till en film och ett glas rött i soffan. Plus att det inte är så kul för alla som kommer hit som blir smittade och går hem med influensa. Dålig idé kom vi fram till, hehe.
Idag ska jag fortsätta kurera mig. Min hosta tar död på mig, känns som om lungorna ska följa med upp. Trevligt samtalsämne? Nej, men eftersom jag vart totalt dödssjuk och isolerad så är väl det vad jag har att skriva om.
Kevin var så gullig och tvättade igår och nu står han tillomed och viker tvätten. Han är verkligen en klippa, så himlans lycklig är jag att jag har honom (Puuuuuuuuss på dig älskling ^^).

Hur har ni det? Berätta vettja, jag är ju helt socialt bortkopplad. Har inte vart ut på på tok för länge!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kevin

Att tvätta är ingen konst :P

Puss älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback