Fittlärare, utvecklingssamtal, bil och fest

Jahopp då var det måndag igen och vädret går därefter. Men helgen var riktigt bra i alla fall. Trist bara att Kevin inte fick ledigt i fredags men det gick ju ändå.
Såhär såg lördagen ut:
Räddi to paaarti

Yäääähh

Fråga inte, haha!

Misstänksamma Kärring kommer när man minst anar det XD


Var ju inte direkt fest för det var bara vi fyra men kul som fän var det ändå :)
Vart långa fina diskussioner och massa mycket bra musik.

För övrigt så lämnade vi in våran bil till en bekant som skulle hjälpa oss byta slavcylinder eller vad det nu var, men det var fan för 9 dagar sen och vi har inte hört ett pip. Då sa vi ändå att det var bråttom också. Dåligt tycker jag, han kan ju i alla fall ringa och säga att han inte hunnit med än eller nåt så vi vet liksom. Men man vill ju inte ringa och tjata heller. Jobbigt läge för vi behöver verkligen ha bilen nu. Men men.

Igår hälsade vi på F en sväng också, ska hälsa på han imorrn med antagligen.

Åhh jösses, det är för övrigt "krig" mot en lärare på skolan. Hon är så sjukt dum i huvet och kan verkligen inte lära ut och han som hon vickar för var miljarder gånger bättre och hon är verkligen den hemskaste lärare jag någonsin haft och heeeeela våran klass plus våran paralellklass håller med och då är det ju inte bara hos mig problemet ligger. Så nu har vi lämnat in en lista till rektorn över klagomål så jag hoppas hoppas hoppas (oj vad jobbigt det var att skriva hoppas tre gånger på rad, haha) att vi får någon annan nu. För rektorn måste fan lyssna när det är så många som klagar.

Hade utvecklingssamtal idag också. Var nog det kortaste sånt jag någonsin haft.

Läraren: Ja, men det går ju bara bra för dig, inga konstigheter.
Jag: Jao det tycker jag allt.
Läraren: Bra då kan du skriva på här att vi haft samtal.

Hehe, det tyckte jag var lite skojjsigt.

Nu ska jag slöglo på tv och vänta på att sötnos ska komma hem från repan. Dom håller på och spelar in demo där, det är ju najs.

Pösshäjj :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback