Gratis är gott!

Efter att ha köpt senaste nummret av Elle där man får med schampoo, balsam och hårinpackning om man lämnar in en kupong på HM så har jag insett att gratis är bland det bästa som finns.
Kevin blir alltid tokig på mig, för så fort ordet gratis eller rea nämns så vill jag dit och fynda! Jag tror att det är något jag fått efter min mamma, hon är precis likadan, om inte värre ;)
Jag beställde även en prenumeration av Elle på ett halvår, det är mysigt att bara sitta och glo i en tidning då och då!

Jag har även vart och sko-shoppat med Kevin och Tilly idag, och ja ni såg rätt, med Kevin!! Och den vi shoppade skor åt var, och håll i er, Kevin!! Vi var runt i hela tre skoaffärer och tillslut hittade vi ett par helt awesome skor till sötnos :)
Sen så kom jag lite panikartat underfund med att det faktiskt är mors dag på söndag och mamma kanske kommer hit och hälsar på på fredag så lite kul hittade jag till henne med, men jag kan inte skriva vad här för det kan hända att hon kanske läser.

Jag inser nu också att jag hädanefter ska skriva i bloggen på dagen för jag märker hur ögena bara sjunker ihop mer och mer och imorrn ska jag upp dret-tidigt också.
Godnatt bloggen!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Dags för ett nytt inlägg va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback