Seg dag och migrän

Vaknade med migrän imorse. Eller rättare sagt när Kevin kom hem imorse (tidigt!!!) så var jag lite bakis, men sen när vi båda vaknade på dagen nån gång så hade jag migrän istället så det var bara att ta en tablett och försöka fortsätta sova.
Så dagens planer att gå till posten och hämta mitt körkort fick skjutas upp tills imorrn.
Igår var riktigt kul förresten. Riktigt riktigt kul.
Idag blev det ju då sova halva dagen och jag tror inte resten av dagen blir så fartfylld. Kevin ska repa sen och jag har en uppsats att göra klart så det blir nog så kvällen ser ut.
Gött för Kevin också, inatt var sista natten på na för honom. Skönt för han att få slippa jobba natt ett tag även fast själva jobbet är något han trivs med.

Nu ska jag äta choklad!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback