Payday

Yes yes idag fick man pengar. Härligt härligt, fast det mesta går ju till räkningar >.< Bajsigt.

Men men igår gick jag och Tilly på stan och letade solglasögon och diverse annat. Så sjukt irriterande dock, för jag hittade ett par solbrillor jag verkligen ville ha och en väska som sa att den ville bo hos mig... Men jag var ju tvungen att vänta och se hur mycket pengar vi har när räkningarna är betalda, så sen får vi se om dom får bo hos mig, hihi.

Det där mötet gick ju inte så som vi ville men det gick som vi hade förutspått ungefär. Läraren i fråga lyssnade inte ens när vi, med rektorn då, försökte berätta att problemet var att hon inte lyssnar. Så vi får väl se, vi fick fram våra åsikter men jag uppfattade det inte som att det gick in, och dessutom, antingen så är läraren en stor fet lögnare eller så har någon/några fegisar i klassen tappat bort sina bollar.

Jaja skit samma nu är det helg och jag är ledig bajslänge, har en riktig långhelg. Så idag ska det färgas hår och grejs och ha filmkväll med Sötnos innan han måste jobba.

Nu, frukost!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback