Långt hår

Jag är så glad över att mitt hår har börjat bli längre. För nu jävlar har jag motivation att spara ut det. Vill fan ha som jag hade i sjuan, ner till höften (okej ner till midjan kanske räcker, vi får väl se vad jag orkar). Är lite rädd bara att jag ska antingen tröttna och klippa mig innan det blivit långt på riktigt, eller att jag ska bli feg och sen inte våga klippa när jag väl har långt om jag nu skulle vilja det av jävligt bra anledningar.
Och just det, tyvärr finns ingen riktigt bra bild på hur långt håret är, men det går ner till axlarna och det var år sen sist det gjorde det! Så ni får klara er utan bild idag :)

Permalink Mitt mode Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback