Galet

Helt galet vilken cirkus det blivit av allt det här med den där jävla idiotläraren. Jag och Tilly ska representera klassen på torsdag i ett möte med rektorn och henne. Får se om hon kanske i alla fall låtsas lyssna på oss när rektorn sitter med men jag tror faktiskt inte det. Hon konfronterade hela klassen idag och jag vart ganska sur på att ingen sa vad de tyckte. De flesta vågade knappt säga ett pip, så jag och Tilly och några till fick ta skiten. Dumt tycker jag. Men men på torsdag visar det sig om det finns något hopp alls att lösa detta drama.

Nu ska vi handla hoppas jag men det beror lite på bilfan om den är klar eller ej.

Permalink Skola/Lastbil Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback