Vila i frid Ebba <3

Tog det svåraste beslutet vi någonsin gjort imorse. Ringde veterinären och fick en tid, men hon kunde inte hålla ut. I bilen dit somnade hon in i min famn och en del av mig dog med henne.
Det finns inte ord att beskriva hur jag känner, det är helt overkligt.

Du kommer för alltid finnas i våra hjärtan Ebba, vi älskar dig mest av allt i hela världen och vi kommer aldrig glömma den underbara tid vi fick med dig.
Våran lilla Ebbis bebbis <3

Det här är våran råtta!

Ni vet hur djur kan ty sig till en enda person lite extra, typ som med Kevin och Sigge, Sigge älskar oss båda, men han har ett alldeles extra speciellt band med Kevin. Så var det med mig och Ebba och jag kommer nog aldrig uppleva den känslan igen.
Jag kommer alltid älska dig Ebba <3

Permalink Djuren Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback