Ryggont, överraskning och bästa färgen

Jag har så satanistiskt ont i ryggen. Vet inte om det är från praktiken eller om jag bara sträckt mig eller något, men igår kunde jag inte böja mig, knappt sitta eller än mindre sova. Jag dör ihjäl :(
I lördags tog jag och Kevin en runda på stan och inhandlade lite onödiga saker som inte var så onödiga. Sen kom Herr Tilly hem till oss och så färgade hon mitt hår rött och så drack vi massa öl och rödvin. Det var gottigt och hårfärgen blev äntligen exakt som jag ville ha den. Helt enkelt världens bästa röda färg. Det känns ju bra att ha lyckats för en gångs skull så man kanske kan få vara nöjd med håret en liten stund i alla fall.

I fredags när jag var på praktiken smsade Kevin och sa att jag skulle få en överraskning när jag kom hem. Min handledare gissade på att han skulle servera mig en kall öl i stringkalsonger men (tack och lov) han hade fel.
När jag kom hem fick jag först typ världens största skål med massa frukt (vi har nämligen förbjudit oss själva från att äta godis en månad för att se om vi kan äta det mer sällan om vi klarar det) och så fick jag ett paket vilket innehöll ett tv-spel jag länge velat ha, och så hade han dessutom köpt jordgubbsöl och två flaskor vin till oss. Så underbart gulligt. Han är så fin min Kevin, och han skämmer bort mig hela tiden, hihi.

Nu ska jag fixa med lite skolarbete så ni får lite egobilder att titta på.




Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Starsprinkle

Åhhh fan vad gulligt av honom :D



hihi stringkassong ;)

Postat av: Kevin

Ditt hår blev jättefint och vinet var jättegott! :)

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback