Igång igen

Nu jävlar är jag igång igen med bloggen, och nu jävlar ska det bli mer!
Dagarna i Hotland var närmast kaotiska. På tre och en halv dag hann vi:

  • Fira jul med farmor och farfar och vi fick massa fina presenter från egypten (de var där nyss) och massa fina julklappar.
  • Fira jul med mormor och morfar och vi fick massa fina julklappar av dem med (och massa gott fika!)
  • Fira nyår med L o L med massa god mat, gott vin och mys!
  • Ebba blev sämre på nyårsdagen och vi var livrädda att hon skulle dö men det vände (tack och lov!!!!)
  • Fira jul med Pappa och C och vi fick jättefina klappar av dem med och otroligt god paj och kaffe
  • Hämta sis hos killen
  • Fira jul med mamma, sis och lillebror
  • Kaffe hos Kärring, B och M.
Det var såklart jättekul också, men jäklar vad stressad jag var större delen av tiden.
Sen fick vi med oss en sån där Kärring tillbaka till öret så han stannade tills igår. Det var kul som fan och liiite för många öl (läs öl, vin, shots osv. osv. hehe) kanske slank ner vissa dagar i veckan, men vafan, man lever bara en gång.
Hände såklart massa mer saker under veckan, men jag täcker nog inte skriva om allt idag.

För övrigt så har jag gått och blivit sjuk igen också vilket känns så jävla pissigt för jag börjar på tisdag och har verkligen inte tid att vara sjuk. Så jag kurerar mig som satan och njuter av att äntligen vara själv med Kevin (okej i denna sekund är jag helt själv då han är och repar men ni fattar vad jag menar).

Då jag har vart så sjukt orolig för Ebbis också så består mina senaste 1000 bilder av varannan ego-bild och varannan Ebba-bild.

Lilla snuttan sover så mysigt i handen på mig <3<3<3

TIPS: Köpte en silver/guld ögonskugga på HM i mellandagarna på rean och jag måste bara säga att silverdelen: I LOVE IT!!!!! (för guld är inte min grej, men scheisse vilken bra silverögonskugga det var, HM's egna var det)

Nybadad BEbbis ^^

Just det, klippte iordning luggen lite i veckan, bara jämnade till den lite.

Sååååå söt när hon sover i soffan <3

Älskar mitt röda läppstift!


That's all idag, PUSS

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback