Tråk

Okej, jag försökte äta frukost, men kom fram till att kaffet jag drack nyss kanske var liiiite dåligt för magen när man ägnat hela gårdagen med att spy :(
Så nu, lite onödigheter för att jag har tråkigt.

Alla svar ska börja på samma bokstav som mitt namn börjar på för er som missat detta

Jag heter: Hanna
Jag vill: Ha choklad
Jag har: Hemskt ont i magen
Jag är rädd för: Hemskheter
Jag hatar: Härmapor
Jag är inte: Hungrig
Jag sjunger: Hellre än bra
Jag är: Horribelt smart
Ett djur jag påminner om: Horror (en av våra råttor) när hon nyser
Jag gillar: Hur härligt mitt liv är <3


Det var svårare än man tror ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kevin

You Rock Darlin´



Jag heter: Kevin

Jag vill: Köpa ny bil

Jag har: Körkort

Jag är rädd för: Krälande japaner

Jag hatar: Komunister

Jag är inte: Klåfingrig

Jag sjunger: Katastrofalt

Jag är: Kaffesugen

Ett djur jag påminner om: Knasiga apor

Jag gillar: Kängpunk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback