Hårfärgningsdagar och jeanslycka

IMORSE BLEV JAG ÖVERLYCKLIG! I ett desperat försök att hitta kläder rotade jag runt i garderoben och hittade ett par av mina favvojeans som jag inte kunnat ha sen i somras för att jag blev för fet då för som (jaaaaa jag vet att jag inte är tjock, men likt förbannat kunde jag inte få igen dom så tyst!) och så tänkte jag att Ähh vafan jag provar. Och DOM PASSADE igen!!!!!!!!!!



Promenad upp på stan <3


Har haft två riktiga hårfärgningsdagar, igår färgade jag Herr Tillys hår en och en halv gång (fråga inte) och idag färgade jag hennes hår igen och hon färgade mitt. För det var ju så att när jag färgade rött så skulle det vara svart och rött men jag orkade inte svart då så jag tog bara rött, och nu hade jag inte nog med rött kvar till hela håret så jag färgade hela svart istället och sen när jag får pengar igen ska jag bleka det på de ställen jag ska ha rött också och då räcker ju min röda som är kvar till slingorna. Jag är så smart! Och jäklar vad fint det svarta vart. Nöjd tjej!




Pusshejs

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kevin

Håret blev skitbra! :)



puss puss

Postat av: emlo

ååh svart! awesume! jag är ju också så sugen men jag vågar inte hahahh!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback