Dagens planer

Gomorron. Vaknade av Kevins telefon och kunde inte somna om sen så det var lika bra att gå upp.
Såhär ser jag ut när jag är nyvaken

Dagens planer då

  • Handla på Maxi - har vi tur kanske vi kan få skjuts av någon
  • Betala räkningar - uhh inte direkt det roligaste jag vet
  • Fixa bussbiljetter till Hotland - yay :)
  • Sluta vara förkylda - som om det kommer gå?
  • Packa!!! - inte för att vi kommer behöva ha med oss mycket när vi bara ska vara där över en natt, hehe.
Mmm får väl se vad som hinns med mer, har egentligen massor som behöver göras, men man kan ju inte dela på sig och göra allt på en gång.

Satt nyss och tittade på massa gamla bilder. För det första, jösses vad såååå mycket fetare jag var förr! Vart alldeles paff, haha. Men det är väl bra för det måste ju betyda att jag är smal nu (okej okej jag var aldrig fet, men det är stor skillnad ändå faktiskt). För det andra, faaaaaaaaan vad jag saknar vissa saker och personer väldigt mycket :( Ska bli skönt att få komma till Hotland och i alla fall träffa några få av er och bara få njuta av att vara där ett litet tag. Inte för att jag inte gillar att bo i Örebro, jag älskar att bo här, jag älskar våran lägenhet och allting, men jag saknar ju såklart Hotland ofantligt mycket.

Nu ska jag äta frukost och dricka kaffe. Ha en bra dag folk!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback