Västkusten och kladdkakakakaka

Weiii då blire att åka till västkusten på torsdag då :D
Kul som fan att komma bort lite och bara slappa, dricka öl och äta gott! Blir nog en och en annan vinare med :)
Så himlans fint är det där Kevins familj har hus, utanför Lysekil är det. Vi har ju vart där några gånger tidigare men nu var det ett tag sen så det ska bli kul att komma dit igen!
Längtar längtar längtar ^^
Så jävla gött att det ska vara bra väder också, hoppas man kan lita på prognoserna bara men det ska man väl kunna göra.
Såhär ser det ut där ikring ^^



THE HUS





Så nu får ni väl vänta tills efter helgen med fler fina västkustbilder! Men blogginlägg blir det fler av, tills på torsdag i alla fall för när vi åker tror jag inte jag har någon dator till mitt förfogande. Jag måste skaffa en bärbar verkligen.

Jaja, nu har jag just tagit ur två kladdkakor ur ugnen och inväntar finbesök av ingen mindre än Herr Tilly, så det blir väl kaffe, kladdkakis och skitsnack.
Ha en bra kväll folks :)

Püsshäii

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback