Tidigt och städdag

Usch vad tidigt jag gick upp idag.
Jag är ju för tusan ledig ändå vaknade jag klockan 6 med sötnos och kunde inte somna om.
Så nu sitter jag här och glor på nyhetsmorron och halvsover i soffan med voffen utan att kunna varken somna eller piggna till ordentligt. Har fastnat i zombieläget.

Igår skulle jag ju ha städat massor men det råkade bli så att jag råkade spela tv-spel och göra massa annat och sen kom ju sötnos hem och då umgicks ju vi istället och ja, ni fattar. Men idag då jäklar. Gött att det är bra väder också för då behövs bara lite bra musik på hög volym så går städningen automatiskt sen.

Nu ska jag brygga lite kaffe så man kanske kan bli lite mänsklig igen så ska jag snart sätta igång.



Haha upptäckte nu att jag inte hade stavat ett enda ord rätt nästan. Fixade ju såklart till det nu. Trött är jag :P


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback