Skador och nervositet

Åh jösses jag har så förbannat ont i mina knän. I onsdags hade jag värsta skadedagen på praktiken. Jag klämde pekfingret under en eu-pall, jag klämde tummen i diskmaskinen, jag slog i knät som fan när jag skulle upp på en lastkaj på en stege som inte riktigt satt fast och när jag bestämde mig för att promenera hem så fick jag ett jätteargt skavsår på ena hälen (man ska inte promenera i arbetsskor :/ det är dumt) men inget av detta slår vad jag gjorde igår. Skulle hoppa in i lastbilen för att backa in till en kaj och såklart så slår jag i mitt andra knä dynghårt i en metallgrej som viks ut när man öppnar dörren så om man tar fel ben först när man ska in så slår man tydligen i den med knät. Och det gjorde så ont så det nästan svartnade. Det gör fortfarande apaont :( Efter det så knastrade och knakade mitt knä varje gång jag höjde kopplingen, men det var bara att fortsätta jobba. Höll på att kräkas av smärta. Stackars mig :((((

Jaja, nu är jag så nervös så jag håller på att kräkas istället, hehe. Nejdå inte kräkas men jag är nervös som satan. Första arbetsintervjun jag någonsin vart på. Så klockan 10 idag får ni hålla tummarna för mig!
Nu ska jag göra mig iordning inför intervjun och försöka få i mig lite frukost.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Starsprinkle

Postat av: Starsprinkle

håller tummarna stenhårt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback