Seg dag

Ja, riktigt seg dag idag faktiskt. Men nu på kvällen blev det lite extra fart då Ebba och Whisky lekte och busade i soffan :)
Så mysigt att se.
Hmm, idag då, jag slappade hela dagen tills Kevin kom hem, då följde jag med honom till repet och sen gick vi hem och pratade i telefon i några år kändes det som med tusen olika personer tror jag. Bådas telefoner har gått varma hela kvällen. Men nu verkar det mesta vara fixat inför näst näst näst nästa helg då vi ska dra till the west coast över helgen och "semestra" lite i efterskott :D Ska bli kul som satan!
Nu sitter Kevin och pluggar matte och jag ska äta kvällsmat och gå och sova sen tror jag.
Natti!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback