Ny design... TACK elinenenen

Tack Elin (http://elinenenensblogg.blogg.se/) för min sjukt fina nya design på bloggen :D Gå gärna in och kika på hennes egna fina design också! MASSA TACK :D

Har även ändrat kategorierna och jag har som "vision" (?) eller mål, eller nåt, att försöka hålla mig mer till kategorierna och hålla dom temana på bloggen för den var nog lite snurrig ett tag för er läsare som inte känner mig personligen och lite så. Så nu jädrar ska detta bli en lite seriösare blogg, lite mer läsvänlig :)

Så vad tycker ni om min nya design då? Åsikter tack ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

den nya designen syns inte än!!!

Postat av: elin

nu syns det!! ser bra ut. bra presentationstext du har! själv tycker jag att det är himla svårt att skriva presentation...

Postat av: elin

men hmm... startsidan ser bra ut men kommentarsidan, arkivsida och sånt ser jättekonstig ut. är inte säker på vad som är fel, eller om det bara är ett tillfälligt fel kanske... men det kan ju vara något med kodmallarna.. tyvärr vet jag inte alls hur jag ska kunna hjälpa dig fixa det, för jag har inte varit med om att det blivit såhär förut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback