Migrän och tröttis

Igår fick jag migrän på praktiken, typ runt lunch. Dagen gick skitbra fram tills dess, jag körde och det gick asbra med tanke på hur nervös jag var. Men sen fick jag migrän, men jag stod ut och klarade mig genom hela dagen. Det är jäkla solens fel, den är inte kul när man kör. Men men, när jag kom hem igår och slappnade av vart migränen så illa att jag höll på att kräkas, jag typ hängde över toan och spottade och grät för att jag hade så ont och sötnos stod och klappade mig på ryggen och gav mig en tablett mot migränen när kväljningarna lugnat sig, sen var det bara att gå och lägga sig, så jag sov bort hela dagen igår. Men idag var migränen borta och allt var på topp! Jag körde inget idag, men imorrn ska jag köra på stan antagligen. Ska bli spännande, men det är fortfarande lite läskigt för på vissa ställen så är det så jäkla knivigt att backa till. Men det går :)
Nu ska jag äta kakor och glo på tv tills Kevin kommer hem, han är iväg till komvux och gör prov så jag håller tummarna för honom.
Herrååå

Permalink Skola/Lastbil Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback