Bra halva dag, dålig andra halva dag

Så nu är vi hemma och grejs. Är så sjukt trött nu så ni får vänta till imorgon med en ordentlig update, men jag kan säga att jag ALDRIG mera NÅGONSIN tänker åka buss långt igen :( För alltså, seriöst, det är inte okej att alla direktbussar hela helgen är fullsatta när enda anledningen till att vi inte tog med hunden var för att KUNNA åka direktbuss. Men nej, icke, vi fick åka dum, skumpig, brölande, svettig, kall länsbuss (okej, jag kanske överdriver lite men ikväll hatar jag alla bussar och alla dumma folk som bara är idioter hela tiden)!!!
Men nu på kvällen när vi äntligen kom hem tillslut efter två (jääääävla) bussbyten så är jag lite gladare tack vare kinakäk och en leverans från nelly.com som jag kan skriva mer om imorrn :) Men främst av allt tack vare världens underbaraste pojkvän! TACK KEVIN JAG ÄLSKAR DIG!

Permalink Kärlek Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Svar: Vad roligt att du vill testa att rita en bild på vovven, som förövrigt heter Dregen :)

Jag mailar över någon/några bra bilder åt dig :)

Tack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback