Att köra lastbil är skitkul

Det är det fan! Idag har jag kört nästan hela dagen på praktiken, typ runt inne i stan och lite utanför och så och fan vad det kändes bra idag! Bästa dagen hittills. Visst gick väl inte körningen felfritt men nämn någon som kör felfritt? Det var så jäkla kul att kunna gå hem och känna att det faktiskt har gått riktigt bra. Imorrn ska jag köra typ till köping och eskilstuna eller vad det var. Får se hur det går, men det ska väl gå bra det med. Hoppas jag :)
Idag var jag inte helt jävla död när jag kom hem, bara lite, men nu är det ju straxt helg, så då får man lite sista energi så man orkar. Tilly kom förbi på fika idag också och när hon stack hem gick vi över till S och snackade lite skit ett tag. Mlo var där med, var längesen vi träffade henne. Nästa torsdag blir det antagligen vinkväll med Tilly och kanske Mlo. Nu ska jag göra matlåda sen sova.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback