Vinter

Nu är det snart vinter. Det känns inte helt okej, men jag har i alla fall hittat lite bra saker än så länge för att hålla humöret uppe och stå ut.
För det första min nya poncho från H&M. SÅ JÄVLA MYSIG och varm och underbar!!


Den går att swooosha med också :D

(I bakgrunden kan ni se våra überfina nya köksluckor som vi fick idag. ÄNTLIGEN säger jag bara, har väntat på det sen januari. Dumma sega ÖBO, men nu är det fixat!)

Och så hittade jag härom dagen av en händelse Marabous nya choklad Vinter Vit special edition, så den var jag ju såklart tvungen att testa och jag kan säga att den var faktiskt sjukt god! Försöker spara på den så den ska räcka länge!


Sen så hittade jag faktiskt en lite kul grej för att piffa upp naglarna med på nelly.com. Klistermärken faktiskt, riktigt roliga att piffa till det lite med. Inte så "vintrigt" kanske, men kul i alla fall!



Jävligt kul grej tyckte jag, för jag gillar att piffa lite med naglarna, med roliga färger och mönster och grejs.

För övrigt så har min dag vart riktigt bra. Körde med en annan handledare idag på praktiken, så jag fick köra idag och det är ju alltid skojj även fast det är jäkligt nervöst att köra med någon man aldrig kört med förut för jag blir så rädd att jag ska göra fel, och då gör man ju oftast fel, men idag gick det skitbra! Nu ska jag snart sova, är så sjukt jävla trött, men först kanske lite mys med min underbara sötnos hinns med!

Permalink Mitt mode Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback