Tack igen Elin

Ja, som ni kanske märkt har jag fixat till bloggen lite. Det blev sjukt bra tycker jag, så än en gång har jag Elin (http://elinenenensblogg.blogg.se) att tacka för det :)

Idag har jag och Tilly faktiskt kommit någon vart med projektarbetet så nu är allt förarbete i princip klart, ska bara putsas lite på så är det bara att köra sen!
Det vart också några koppar kaffe såklart, och kaffe är totalt bäst faktiskt.
Nu längtar jag som helvete tills mina skor kommer (dom borde göra det den här veckan) för nu vill jag ta mej tusan veta om dom passar eller inte, och sen så längtar jag till måndag för då ska jag och Tilly ha våran garnshoppardag, för hon ska sticka en halsduk till mig för hon kan sticka, det kan inte jag, hihi.
Och så längtar jag tills min poncho och fleecetröja kommer för jag vill totalt ha dom nu!

Dagens låt är Dirty Magic med Offspring. Den är så bra så man dör ihjäl! Lyssna på den!

Dagens outfit är svart linne och lila jeans, fast bilden är svartvit så ni får inte se att dom är lila, haha :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback