Nördar + Janne + Promenad + Muffins = Idag

Idag är vi hundvakt åt lilla NakenJanne. Han ska vara här tills imorrn. Vi tog en jättemysig promenad förut i höstsolen.






Idag (läs "hela helgen") har vi bara tagit det lugnt, städat lite och totalt nördat Halo xbox 360 hela dagen. Det är sjukt gött att bara inte tänka på något (förutom hundpromenader och ögondroppar till Ebbis) och bara sitta i soffan och nörda :)
Såhär söta är vi när vi spelar tv-spel


Jag lyckades misslyckas (hur man nu gör det?) med mina muffins jag gjorde idag också, dom blev jätteplatta och geggiga men jag kom sen fram till att det inte gjorde något alls, för dom smakade precis som kladdkakemuffins då!!!
Omnomnom!



Nu ska vi fortsätta nörda ett tag och sen ska jag sova. Jag ska upp tidigt imorrn och köra lastbil med släp och Kevin ska jobba inatt så han slutar väl när jag ska upp ungefär :P
Nattinatti!

Permalink Kärlek Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kevin

Firefight på HALO äger :)

Fina bilder ;)

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback