Funkar inte

Dumma blogg.se som inte vill funka när jag äntligen tänkte blogga! Jag ber om ursäkt för bristen på inlägg, jag har haft massa att tänka på och massor att göra och jag har vart så trött så jag knappt vetat vad jag heter.
Det blir ingen resa till värmland för oss i helgen heller. Lilla Ebbis måste till veterinären då hon har fått en liten infektion i ena ögat, så vi kommer behöva köpa någon salva plus att betala för vet. besöket, så vi har helt enkelt inte råd att åka, och hon måste ju komma först såklart!
I helgen försökte vi få ordning på bilen. Det såg ut såhär:


Och så sov vi över hos Kevins far. Det var trevligt, vi tog några bir och spelade bilspel och kollade på nån dokumentär om eddi meduza och grejs :)
Fröken Telma (Kevins farbrors voffe) var där också.
Telma, Kevin, Sigge (kolla Sigges mongo-min, hahahahaha)


På söndagen var det kalas för lilla A som fyllde hela 2 år :D
Lille pöjken blir så stor så fort. Det var trevligt och tårtan var asgod!
Såhär såg jag ut den dagen (söndagens outfit med andra ord, eller onödigt vetande :P )

För jag hade äntligen fått mina nya tights som jag beställde för aslängesen så jag måste ju visa er :)

Igår när vi var och handlade så hittade vi den här lilla saken också. Han var lite söt för han var så luden.


Nu ska Kevin göra klart ett arbete tills imorrn och jag ska plugga jag med.

Herrååå

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback