Festen i lördags

Hehehe, okej, det var såhär. Jag satt nu och tittade på bilderna från festen i lördags och jag måste nog faktiskt tillägna ett inlägg till den festen för den var så sjukt underbar och rolig och det var liksom bara kul hela kvällen, tyckte vi i alla fall. Synd att vi var tvungna att dra tidigt bara, men men, här är den i alla fall. Enjoy!

Me und Herr Tilly


Me und Lisette


Hatten var kvällens bästa tror jag <3


Hatten och Kevin


Hatten och Tilly


Hatten och någon jag inte minns namnet på och Kevin med den andra också asbra hatten


Boys will be boys...


Senare ikväll hoppas jag på att jag inte somnat så jag kan visa er vinterns bästa plagg, resencera vinterns nya choklad och berätta lite om min lastbilskörar-dag på praktiken!

Pösshäjj sålänge!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback