Besök

Yepp nu har Kärring kommit hit, så vi har spelat spel och ätit godis. Det var kul.
Men nu åkte Kevin och Kärring iväg för att köra Kevins mamma och hennes karl till nån kompis och jag fick inte följa med tydligen för Kevin hade glömt att säga till mig att dom skulle hämta upp hans mammas kompis också, så jag fick tydligen inte plats i bilen. Då vart jag lite sur, för jag ville faktiskt också följa med och jag hade ju ställt in mig på att följa med. Jag har ju tråkigt. Dummingar. :(
Och så måste jag dessutom upp 07.00 imorrn för att det är öppet hus på skolan så jag måste dit nio (!!!!!!) te möran och köra lastbil så jag kan inte ta en jävla öl heller. Det här är världens taskigaste fredag. Hoppas det blir bättre sen, för då kommer dom tillbaka med kaffe i alla fall. Mmm kaffe <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback