Bara för att...

Jag är trött!


Tilly var här en sväng nu på kvällen. Vi har prov i lasträkning imorrn, det är helt jävla dret-svårt så vi hjälpte varann att plugga på det.
Imorrn ska jag byta nåt flak på nån bil (alltså lastbil såklart) eller vad tusan dom sa, sen prov sen helg, men jag får ingen helg för på lördag är det öppet hus på skolan så vi börjar 09.00 och ska backa släp och grejs och så kommer det massa företag dit och tittar på oss och ser om vi är duktiga eller inte och om dom vill anställa oss i framtiden och grejs, men det ska bli ganska kul, speciellt för att mamma, lillebror, morfar och mormor kommer och hälsar på på öppet hus då :D Och så kommer ju såklart Kärring imorrn också, det ska ju bli kul han ska vara här hela helgen.
Nu blir det tv och choklad (för jag har hur mycket som helst av det för det lönar sig att köra lastbil) :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback