SÅHÄR JÄVLA MYCKET SNÖ HAR DET KOMMIT SEN KLOCKAN 10 IMORSE

Jag tror bestämt att Örebro har fått mest snö i sverige hittills. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Jag tror att det lutar mest åt inteokej-hållet för det är för tidigt, jag har inte ens vant mig vid tanken att det är höst känns det som... Men samtidigt var det ju ganska mysigt att ta en kvällspromenad med älsklingen och voffen i snöyran, för voffen älskar snön och det är så kul att se honom skutta runt och jaga flingor och snöbollar och vifta på svansen! Och så är det ju skönt på ett sätt till för det är ju sjukt mycket ljusare ute fast det är mörkt. Om ni fattar vad jag menar?
Såhär mycket snö har vi:


Jag skulle tippa på att det kommit runt en decimeter snö idag, för det var ungefär så långt min fot sjönk ner i snön...



Nu ska jag värma mig under en filt i soffan och titta på när sötnos spelar Fall Out 3 på xboxet :D
(Jag har försökt spela lite jag med, men jag blir bara så rädd när någon skjuter på mig så jag slänger bara över dosan till Kevin och vågar inte spela mer sen, hehe)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback