Julklänning

Tvättar... det behövs kan jag säga. Bara det att det enda rummet som var ledigt var det med bara EN maskin, så när våran tid är slut om tre timmar (och tre maskiner) så måste vi ju boka en ny tid direkt efter (om det finns nån)  så att vi får allt tvättat som vi behöver. För jävla trist, fast det ska bli gött om vi nu får en tid till, för då kommer vi hinna tvätta allt vi behöver. Alltså även såna saker som man inte behöver tvätta (läs orkar tvätta) så ofta.
Jag har också fått en känsla av att rättvisa snart kommer råda, mwahahaaa (skrattar elakt).

Idag hittade jag en klänning på HMs hemsida som jag tyckte var jättefin. Jag hade tänkt köpa en grej ur Lanvin-kampanjen, men allt var ju fan slut. Det fanns en keps sen var resten slut. Hur som helst, det visade sig vara rea på klänningen och dessutom så fanns den i min storlek så jag råkade köpa den, för det syntes ju att den ville bo hos mig liksom, och att den ville att jag skulle ha den på julafton också.
Visst är den fin? Den kostade faktiskt bara 49.50!!! fynd-varning!!!


Nu blir det kaffe i väntan på nästa tur till tvättstugan.

Permalink Mitt mode Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Starsprinkle

men ÅHH vilken underbar!!!

Du kommer bli rykande het i den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback