Håååår KAOS

Jag har såna problem!
Jag bröt ihop härom dan i panik för jag vet inte vad fan jag ska göra med mitt jävla hår. Tänkte nästan raka kamm igen, men sen kom jag på att det dels blir kallt åt hövve och dels så kommer jag ångra mig snart igen och då är det jobbigt. Jag vill egentligen ha massa pengar så jag kan köpa extentions, men jag har inte flera tusen att lägga på mitt hår. Så nu har jag bestämt att det får bli nåt sånt här istället:

Som jag som ni ser hade förut (runt förra hösten tror jag bestämt) och det är ju typ hela håret svart förutom under luggen där det var nåt lila-rosa-aktigt. Fast nu ska jag ha det svart och rött istället, fast 50/50 liksom. Vad tror ni om det?

Plus att jag önskar så att jag var sådär smal igen... XD :(

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: L

1. Håret låter som det kommer bli superbra.

2. Du är fortfarande sådär smal din mupp :p

Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback