För mycket

Okej, nu ska jag förklara varför jag inte orkat blogga och jag kommer nog inte blogga på någon vecka kanske för nu är det så jävla mycket för mig.
För det första hände det massa saker idag som jag inte tänker skriva med här för vissa saker lägger man inte ut offentligt (och nej det är inget med mig och kevin eller så, det är saker som hänt som inte har något med någon jag känner så att göra)
Men anledningen till att jag inte orkat något mest är för det är så sjukt mycket nu i skolan. Förra veckan hade jag prov i religion och två engelska nationella prov (som jag fick mvg på) och den här veckan har jag gått en intensivutbildning i ADR (för att få ett adr-intyg för att få köra farligt gods, typ explosiva saker och annat skojj, hehe) och det hade vi idag ett prov i (som jag fick nästan alla rätt på, ja jag skryter som fan för jag är så awesome) och imorrn ska vi ha ett till prov i det och nästa vecka ser ut såhär:
Måndag: nationellt muntligt prov i svenska
Tisdag: vanliga lektioner
Onsdag: nationellt skriftligt prov i svenska
Torsdag: två nationella prov till i engelska
Fredag: det sista på adr-kursen bl.a. brandövningar och massa mer praktiskt
Helgen: försöka åka till värmland om vi hinner fixa bilen

För just det, inte nog med allt annatpajjade bilen idag också, fläktremmen har nog gått av för när jag var nästan hemma så började något fladdra i motorn och batterilampan började lysa, så nu måste vi bogsera ut den till Kevins far för vi måste hissa upp bilen för att komma åt och byta remmen, för nackdelen med nyare bilar är att inga fel går att fixa enkelt.

Och inte nog med allt det här så har det hänt några till saker som jag inte heller tänker berätta om här, men det är hur som helst FÖR MYCKET för mig. Jag glömmer allt, jag stressar för inget och jag kan inte sova. Känns som jag inte sovit på flera veckor, jag glömmer att höra av mig till folk som jag ska höra av mig till, jag blandar ihop saker, jag skulle nog glömma att äta om inte Kevin fanns här och påminnde mig. Jag känner mig typ kraschad eller nåt.

Fast jag kände nu efter att ha skrivit allt det här att det var sjukt skönt att få ut lite. Kanske borde jag istället för att ta en paus, ta tag i bloggandet ordentligt igen för att lasta av lite?

Hur som helst, kan någon säga mig hur man varvar ner och hinner med allt samtidigt för jag undrar det så...?

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

kanske omprioritera lite? prioritera sömnen och din hälsa framför att få mvg på alla prov t.ex.

och försök minska på pressen, som t.ex. pressen att blogga. skit i det helt enkelt om det blir för mycket stress.

eller tänk att stress är något naturligt, och typ acceptera stressen... och tänka att stressen bara är ett tecken på att du bryr dig om ditt liv - och det är ju bra.

Postat av: L

Ta det lugnt nu gumman. tänk inte så mycket på allt. Du har ju alltid gjort bra ifrån dig i skolan så den delen är det nog lugnt med. du vet att jag tycker du är helt fantastisk. Ät gott, slappa och glöm inte att ringa till mig ibland iallafall ;P Älskar dig vännen och så ses vi om en vecka, :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback