Blogg eller ej?

Okej, som ni kanske märkt så har det inte kommit nåt mer inlägg på ett tag och detta beror på att jag i helgen faktiskt hade värsta krisen och beslutsångesten om jag ska fortsätta med bloggen eller inte. Jag vill ju blogga, jag älskar att blogga, få ur mig lite skit, pyssla med den och göra fina inlägg och grejs.
Men sista tiden så har det vart så mycket annat att tänka på så det har bara kännts som ett tvång nästan. Typ "visst faan blogga skulle jag ju ha gjort också... men orka jag tar det imorrn...". Och så vill jag ju inte ha det för min tanke med bloggen var ju dels att jag skulle få ur mig saker och dels för att jag tyckte det var så sjukt kul.
Så nu har jag funderat på detta i helgen och jag tror att jag har bestämt mig för att försöka fortsätta för jag känner mig faktiskt mer inspirerad nu, dels av att tanken på att inte blogga alls kändes skum och dels så har jag massa idéer nu till inlägg. Men så vill jag dessutom veta vad ni läsare tycker?

Fortsätta eller ta en paus på någon månad, vad tror ni?


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

klart du ska fortsätta blogga! jättekul att läsa! men försök få bort den där pressen. du ska inte känna någon press. blogga bara när du själv har lust och inte för att du känner någon skyldighet till läsarna. du bloggar ju för din egen skull.

Postat av: Starsprinkle

Fortsätt blogga FFS!

Men bara när du känner för det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback