Veckans citat

Veckans citat står minsta kusinen för!
En dag satt vi bara ute på deras stora studsmatta, trötta efter allt hoppande, och från ingenstans kläcker hon ur sig: "TÄNK om man kunde fisa sig själv i ansiktet!!! Då skulle man ju DÖ av lukten!!!" Och ser alldeles chockad ut över denna fundering, men återgår snabbt till att studsa runt på mattan istället :D

Hittills har allt här gått jättebra. Jag har haft skitkul! :D Men igår kväll måste jag säga att jag var allt väldans trött efter minstingens punkkalas :P Men nog lyckades vi stöka till tösera så föräldrarna fick något att göra när de kom hem sen ;)

Jag tog jordens coolaste bild på voffsen också, men jag hittar inte min kamerasladd så jag kan inte lägga in den i datorn :( Nu bär det strax av till tandläkaren, sen till stan för att fika med min gumma :)

Kevin: Jag saknar dig och våra små galningar enormt mycket! Hoppas ni har det jättebra! Massa pussar!

Herrå bloggis :)

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Moster

Jag kan meddela att den där lilla människan är FULL av liknande citat. Det är därför hon verkar lite disträ ibland - hon har fullt upp med att fundera på stort och smått. Underbara unge! =)

Postat av: Louise

Jättekul att ses igår :) Men vi tar allt en heldag bara du och jag nästa gång du kommer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback