Varm bil och nya shorts

Tvingade med Tilly till marieberg idag för att köpa födelsedagspresenter och student-presenter till Kevin :)
Först sprang jag runt ett tag i panik och undrade varför gud, om han nu finns, var tvungen att hata mig och låta min pojkvän fylla år OCH ta studenten under en och samma vecka!! Jag och min plånbok tycker inte om gud.
Men sen så hittade jag världens mest AWESOME födelsedagspresent OCH födelsedagskort så då blev jag glad igen, och en kort stund senare hittade jag av en ren slump helt awesome studentpresenter och kort också! Så då var jag så glad att jag råkade köpa ett par nya shorts till mig själv också, men det gjorde inget för dom ville följa med mig hem ;)
Kan dock inte skriva här än vad jag köpte till Kevin, för han läser min blogg, men jag kan i alla fall säga att han imorrn kommer få en traditionell (enligt familjen Stjärnlöf-Norén-Andersson) födelsedags-frukost på sängen och jag är övertygad om att han kommer bli glad för sina awesome presenter :D

Idag är en bra dag!

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Moster

Hälsa Grattis från oss! Kram

Postat av: Fredrik Andersson

Hahaha!!! Det var ju tur att du hittade så mycket på en gång och även ett par shorts till dig själv. That´s AWESOME!!!

Jag tror han kommer att bli glad över den traditionella "Stjärnlöf-Norén-Andersson födelsedagsfrukosten".

Mvh Fredrik


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback