Packa, fixa, kaffe

Nu är det dags att packa igen! Imorrn blir det midsommarfirande i värmland med mamma och co. först och sen med kärring och resten vid stugan! Ska bli sköjj! Men först har vi natten framför oss. Den är planerad att bli sömnlös, jag ska packa och diska och fixa och dricka kaffe hela natten och när älskling kommer hem från jobbet te möran så ska vi käka occh sen haffa närmsta buss til karlstad! Sen kan vi sova hos mamma innan vi ska börja midsommarfira.
Kaffe är för övrigt det bästa som finns!
Jag är för övrigt supernöjd med min nya telefon. Den är inte lika läskig idag, fast ändå lite fortfarande.
Idag har jag och Kevin spelat Halo 3 tillsammans. Skitkul måste jag säga! Jag brukar inte alls ha mycket till övers för såna spel, tycker att de brukar vara lite enformiga men det var faktiskt ruskigt kul när man var två och spelade tillsammans. Vi blev sittnas hela kvällen nästan.
Innan det var Tilly här också. Vi drack kaffe och åt glass och kom ikapp med allt skvaller vi missat när jag vart borta en vecka. Mycket mysigt.
Nu måste jag sätta fart!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback