Nattliga funderingar

Sötnos är på jobbet och här sitter jag. Har svårt att sova, har råkat vända på dygnet utan att jag själv menat det.
Damn you, sommarlov :)
Idag var en mysig dag, Kevin kom hem runt 6 imorse, så vi kom väl i säng vid 7 ungefär och sen ringde mamma och väckte oss kvart i nio, men som tur för mamma var (hehe) så somnade vi båda om fort efter det. Jag vaknade sen vid två av att Tilly smsade och så kom hon hit och så hade vi tvättid vid sex och så tvättade vi och så handlade vi och så tittade vi på tv för första gången på en vecka :)
När Tilly åkte hem så myste jag och Kevin i soffan tills det var dags för honom att åka till jobbet. En bra dag helt enkelt.
Nu ska jag varva ner, mysa med voffen i soffan, titta på någon kass film och vänta på sömnen och sötnos.
Imorron ska också bli en bra dag! :)

Här är en fin bild på mina pöjker:

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback