Inte okej

Nej vissa borde kanske ta och reflektera lite över hur de beter sig när de dricker. Jag är grymmt förbannad för det är inte kul att behöva ta hand om andras skit och blaaarghh jag orkar inte...

Men förutom det så var Kevins student helt underbar faktiskt, och vi fick världens bästa överraskning både han och jag, mormor och morfar kom nämligen dit å kollade!! :D:D:D Utan att berätta att de skulle det så vi blev ruskigt överraskade måste jag säga!
Kevin hade det nog bäst av alla tror jag :) Och det var ju det som var meningen också, för det var ju hans dag faktiskt! Jag älskar dig Kevin! Jag är enormt glad för din skull! :)

Ingen som vet hur man tvättar en soffa som inte har avtagbart tyg förresten? :((((((

Hejdå blööööggen

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback