Idag

Sitter nu i mammas kök med det segaste internet som inns och älsklingen min i mitt knä (i telefonen på högtalare alltså =/ men man kan väl drömma). Maten är precis klar, lasagne blir det. Mums!
Idag har jag vart väldigt trött och haft lite huvudvärk, för jag har inte kunnat sova bra alls de senaste nätterna. Inte av någon direkt anledning heller utan bara för att min hjärna tydligen bestämt att jag inte ska kunna somna innan tolv även om jag går upp sju på möran.
En intressant sak är att åka bil med mina kusiner, för hur unga de än är så vet de tydligen allt (i alla fall mycket mer än mig) om bilkörning :P Imorse till exempel så fick minstingen för sig att jag körde för fort (fast det gjorde jag ju inte hon såg bara inte ordentligt eftersom hon inte satt på förarplatsen), och jag skulle inte blinka i vissa korsningar för "det gör aaaaaldrig min mamma", hehe :P Så söta! Idag har jag även brännt plättar för första gången :( Det var inte så kul ju, men så är det väl när man är trött antar jag. Inatt ska jag bannemej sova har jag bestämt!
Nu ska jag äta!


Nu har jag ätit och USCH nu kom det jordens äckligaste jävla spindel oc kröp förbi min fot!!! Fy tusan, men tack och lov så har jag en modig lillebror som var snabb och hämtade papper så jag kunde ta den. Usch...
Och jag och min kära mor skulle ha rensat i förrådet idag, men hittills har vi bara suttit och tölat och ätit lasagne och vart jättesega bägge två, så jag vetefan om vi hinner med det idag, men imorron finns ju alltid och då kanske det är lite stabilare väder också, för jag tror stenhårt att det kommer börja regna när som helst. Men det visar sig väl.
Nu påpekade mamma nyss att jag inte skrivit något om midsommar och det stämmer ju faktiskt men det är för att jag hade tänkt göra ett bildinlägg om midsommar. (som kommer sen alltså)
Nu gav hon mig en sån där "Oreo"-kaka som är på reklamen som man ska doppa i mjölk vet ni. Jag hade fått för mig att dem skulle vara skitäckliga, men tvärtom så var dem faktiskt ganska så nästan jättegoda. Det var otippat.
Nu ska jag dricka en energidryck och försöka hjälpa mamma att komma på ett namn på en ny mail till henne.
Herrå!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kevin

oreo kan inte vara gott :/

men hon fick en mejl till sist det var nästan mer tippat hehe skojade bara! :)



älskar dig ! puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback