Hittills...

...går det väldigt bra fortfarande med "jobbet" :)

Denna vecka har jag nästan inget att göra, lugnt och skönt, men nästan lite långtråkigt mitt på dan sådär. Idag har jag hälsat på farfar och farmor och fått presenter från kina och stekt plättar och pratat massor i telefon och fått världens gulligaste mms och ätit körsbär. Det har vart en bra dag. Imorrn ser lugn ut än så länge och det känns ju gött faktiskt. På torsdag ska jag hälsa på min gode far. Var längesen så det ska bli kul. Nu är jag lite för trött för att blogga och det är inte lika kul när jag inte kan lägga in massa bilder heller, men det tar jag kanske imorrn istället. Nu ska jag ringa till älskling!

Herrå bloggis.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback