Hemma igen :)

Ajjemen! Hemma i Örebro igen. Hos älskling, vovven, råttan, lägenheten... Speciellt älskling :)
Bussresan hit var dock ingen hit... Jag vill ha en biiiiil :( Jävla helvete att bilar bara ska gå sönder.
Känndes helt overkligt att se älskling där på resecentrum... Helt underbart :)
Igårkväll blev helt magisk!

Fast jag har haft otroligt kul i värmland också, och jag har hoppat så mycket studsmatta att jag är förvånad att jag inte gått ner tio kilo! Förutom att umgås med mina galna (<3) kusiner så har jag fyndat massor på rean. Favorit fynden är: FYRA par jeans, superslimmade, på BikBok för, och håll i er, 98kr!!!!!(för alla fyra alltså, det var två för 49 vilket blir 24,50/par). Och en jacka, även den superslimmad, rutig, lite skjortaktig på JC för 100kr. Knästrumpor på Kappahl för 19.90 och massa mer, men jag orkar inte skriva med allt. En grej jag köpte var inte på rea, men den är fräsig nog att skrivas med, ett lypsyl som smakar och luktar coca cola! Lite kul tyckte jag :) Fanns på Kappahl.

Nu har jag och Kevin fyllt upp skåpen med mat och diverse nödvändigheter och snart blir det lasagne. Mums!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback