Grattis älskling :D <3

För idag fyller min underbara sötnos år <3 Grattis grattis! Och han blev väldigt glad över sin awesome present (fia med hutt) och ikväll när han repat klart blir det öl och vänner :D

För övrigt så har jag sommarlov nu :D:D:D Fast avslutningen var helt värdelös och jag ska aldrig mer gå på en avslutning! Det enda den gav var en arg solbränna på min rygg som kliar, men så fort jag kliar tillbaks så gör det bara ont :( Ledsen gubbe som Mlo skulle sagt :(
Men nu är jag i alla fall hemma igen och mätt och belåten, men lite stressad för jag ska hinna diska och duscha innan Kevin kommer tillbaka från repet!

Jag blev även vän med en person som jag länge vart ovän med idag, känns skumt men bra ändå.

Nu ska jag sätta igång med allt, hejdå bloggen!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback