Ebbis och lite så

Idag är jag trött. Fastän att vi sov till typ tolv. Sen åkte vi iväg till skolan för Kevin skulle ta kopior på sina betyg så att han kunde lämna dem till komvux.
Sen åkte vi hem och hämtade Ebbis, för två av hennes klor på baktassarna hade växt sig på tok för långa och vi vågade inte klippa dem själva så vi bad de på djuraffären om hjälp. Jag var rädd att det skulle bli jättekrångligt, för Ebbis tycker inte riktigt om att hållas still, men det gick bra faktiskt. Sen fick vi prov på en ny mat till henne som vi hoppas på att hon ska tycka om. Hon är så kräsen våran lilla Ebbis :) Alla inne på djuraffären (även de kunder som var inne) ville klappa henne och det vart jag faktiskt lite förvånad över, för annars när man kommer med en råtta så brukar folk bara bli rädda, fast Ebba är ju grymmt söt och charmig så det kan man väl förstå kanske ;)

Idag ska Tilly komma hit och dricka kaffe, ska bli mys.

på söndag åker jag till värmland för att jobba, så jag ska vara borta i tre veckor, men Kevin börjar jobba här i Örebro nu inatt, så vi kommer alltså vara ifrån varandra i kanske tre veckor :( Det blir det längsta vi vart ifrån varann på över två år och ingen av oss är väl speciellt pepp på det, men hyran måste ju betalas.
Så det får gå, och för att se det från den ljusa sidan så får vi ju längta lite efter varandra i alla fall plus att jag ser ju fram emot att få träffa alla i värmland igen.

Nu ska jag koka nudlar och gosa med Ebbis och mina pöjker :) <3


Det här är Ebbis på Kevins axel för nästan ett år sen!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kevin (Älskling :P)

Ja ena tanten såg ju lite rädd ut men det verkade inte som hon vågade visa det :P hehe

Älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback