Ångest, fästingar och ledsen vovve

Tog just en till fästing från sigges huvud. Hade inte alls vart lika läskigt om de hade satt sig fast någon gång, men de senaste tre fästingarna jag plockat från honom har bara krypit runt i pälsen på honom och det är så jävla läskigt, för om de inte sätter sig fast på honom så kommer de ju krypa över på mig och Kevin och jag skulle dö ihjäl på fläcken om jag hittade ett av de där små asen på mig! Jag har alltid vart ruskigt rädd för fästingar, men jag har aldrig vart speciellt orolig för att jag ska få en, men nu är jag tamejtusan livrädd! Usch!!!!!
Och det är ju inte speciellt kul för stackars Sixten heller :( Han är jätteledsen för nu får han inte sova i sängen och han får inte vara i soffan om vi inte kollat igenom honom lite snabbt och det törs inte jag när inte Kevin är hemma :S Fast den jag tog nyss var jag ju tvungen att ta själv, för Kevin åkte precis på någon kurs för jobbet och jag kan ju inte bara låta den krypa runt på hunden och hoppas på att den antingen stannar där tills Kevin kommer hem eller den självdör och försvinner. Så jag var ju tvungen och varenda liten del av mig skrek när jag gjorde det! USCH det är så läskigt!
Men för att försöka tänka på något trevligare så ska det bli väldigt kul att se Kevins band Horrorcocks spela på Åsbrorocken på lördag! Ser fram emot det! 
Fast söndag blir inte lika kul, eller det ska ju bli kul att åka till värmland ett tag, men jag ser inte direkt fram emot att Kevin, Sigge och Ebba måste stanna här :( Det känns riktigt jobbigt, men det ska bli kul att få som sagt träffa alla och så!

Nu över till gårdagens aktiviteter:
Vi fick i förlovningspresent och när jag fyllde 18 ett presentkort på att åka räkbåten här i örebro (Man åker båt och får äta hur mycket räkor man vill :D:D:D) och nu igår kom vi äntligen iväg och åkte och det var helt underbart! Världens mysigaste båttur och så mycket räkor att man hade räkor rinnandes ur öronen sen känndes det som!

Örebro var väldigt fint från vattenperspektiv :)


mmmmmmm räkor


mmmmmmm räkor :D


Uppe på däck <3




Världens sötaste Kevin proppmätt efter hur mycket räkor vi kunde äta :) <3

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Millie

Konceptet räkbåt låter ju helt fantastiskt!

Postat av: Kevin

Räkbåten var hela jävla otrolig! mycket gott på samma ställe :P

Älskar dig Hanna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback